momster

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 20 augusti 2012 07:25

I natt har Denver sovit kalas bra, vaknade bara en gång 00:20 för lite mat. Trinity har i stället sovit sämre. Hon har legat och gallskrikit utan anledning men Annica sa de kunde vara växt värk.
Kevin sov som vanligt, har precis väckt han för medicin och frukost.
Så får vi hoppas han får en toppen dag första dagen i nya klassen på nya skolan. Det är helt otroligt att han börjar 4:an.
Men nu lär jag göra lite nytta.
Trinity sover ju fortfarande och Denver ligger matad och mätt i vagnen.
Får uppdatera i eftermiddag hur dagen gick för Kevin.

Av Veronica helmersson - 20 augusti 2012 06:52

I natt har Denver sovit kalas bra, vaknade bara en gång 00:20 för lite mat. Trinity har i stället sovit sämre. Hon har legat och gallskrikit utan anledning men Annica sa de kunde vara växt värk.
Kevin sov som vanligt, har precis väckt han för medicin och frukost.
Så får vi hoppas han får en toppen dag första dagen i nya klassen på nya skolan. Det är helt otroligt att han börjar 4:an.
Men nu lär jag göra lite nytta.
Trinity sover ju fortfarande och Denver ligger matad och mätt i vagnen.
Får uppdatera i eftermiddag hur dagen gick för Kevin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards