momster

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Veronica helmersson - 27 maj 2010 20:40

Oj vilken dag, Vaknade kl 4 i morse till att börja med. Lämnade kevin på skolan kl 8 så for resten av familjen till Farmor i gubbo och tvättade bilen. Nu är den iallafall ren och fin ! Trinity vände sig från mage till rygg för första gången i dag oxå på farmors toa. Hade precis bytt blöja. Sen var det bara att åka och gratta erika som fick lite gåtte av oss, så himla svårt att veta vad man ska köpa. Så var det bara att plocka upp Kevin hos mormor på hemvägen. Men nu blir det sängen med lite gotte och sen sova skönt. Natti natti på er !

puss och kram! 

Av Veronica helmersson - 27 maj 2010 06:43

Jaha vaknade man jätte tidigt i morse helt själv, Jonne hade tydligen oxå vaknat och gått til sin data. Så kl 4 i morse vaknade jag och Trinity, Jonne och Trinity somnade om efter att hon ätit. Jag försökte men kunde inte så väckte kevin kl 6, så han är redan klar och spelar tv spel.

Sen ska han till skolan och vi till gubbo och tvätta och städa ur bilen. Sen ska jonne till smedjebacken till sin jobbcoach så undra vad jag och Trinity ska hitta på, kevin skulle mormor hämta på skolan så vi slapp åka så mycket fram och tillbax. Helt underbart att vi har så snälla föräldrar som ställer upp till 100 % och mer ändå ibland. Sen blir det fika hos kusin Erika. Så vår dag är då fullt planerad. I helgen ska vi nog kampa i husvagen brevid farmor annica och håkan. Kevin och Jonne blir väll att bo vid sjön på dagarna.

Nej om man ska ta och kliva upp och göra sig i ordning, ska ju åka om ca 1 timme, om inte farmor är för trött som har jobbat natt.

Men hon kan ju ta och lägga sig om det kanske går, är ju inte hennes bil som ska städas.

Nej nu ska jag upp, puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards