momster

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Veronica helmersson - 22 maj 2010 22:56

Höll nästan på att glöma av min kusin som fyller år i dag! Grattis till dig iallafall.

Nu sover hela familjen utom jag som är klar pigg som vanligt när man ska och borde sova för att årka upp i morgon igen !

Och hälp vilken vilja Trinity har! det duger inte med vilken napp som helst och så måste hon ha en speciall filt och nalle när hon ska sova. Men nu sover hon iallafall, får se hur det går i natt vi har lagt henne i sin säng igen.

Och förlåt för att jag inte svarat i luren i dag Sofie. Var ju en trafik olycka här i Nyhammar i går och Soffan har tydligen försökt ringa mej hela dan men inte kommit fram och blivit jätte orolig. Men vi mår då prima hela familjen. Nog för att vi kom så vi såg de kvaddade bilarna men inget mer. Eller jo en massa nyfiket folk såg vi ioförsej.

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva så ska kika runt lite på nätet innan jag lägger mej och sover.

Natti natti. puss å kram på er ! 

Av Veronica helmersson - 22 maj 2010 17:18

Vaknade i morse med världens huvudvärk, men va fan man kan ju inte ligga inne när det är sånt här toppen väder. Så jag jonne och trinity tog oss en sväng till affären och handlade grill kol, tändvätska och en kanon fin fläskfelé och gick hem och grillade på baksidan. Så for vi hem till mormor bettan och hämtade kevin som sovit över där.

Vi trodde ju vi skulle få sova lite längre då. Trinity vaknar oftast bara och vill ha en flaska för att sedan somna om och sova till 10 tiden. Men inte i morse, då vaknade hon 4 och var på kanon bra humör och hur piggelin som hälst, så inte fick vi sova nått extra heller. Och inte har hon sovit mycket till middag i dag heller, bara korta stunder men hela tiden varit på bra humör !

Nej sak ge henne lite krubb nu.

Hare så gött på er. Puss och kram !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards