momster

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Veronica helmersson - 14 maj 2010 22:21

jag vet det är en skum blandning men så är det. Är nå grymt sugen på både sallad och choklad, synd bara att macken här ute i skogen har stängt. Men har en underbar kar som står och gör riktig varm choklad åt mej i stället, men är ju ändå inte samma sak som en god chokladkaka kan vara. Men det får duga tills i morgon. Då ska vi göra kykling sallad med feta ost tror jag, eller sallad och feta ost blir det iallafall. Kevin har inte somnat än heller och Trinity ska få sitt kvälls mål nu sen får vi sova hoppas jag.

Så natti natti på er Puss och Kram !!!

Av Veronica helmersson - 14 maj 2010 19:01

Då var man hemma igen, har vart i smedjebacken i dag, Jonne var till sin arbets coach, jag och kevin var in på dacapo och billiga nisse men hittade ingenting. Åkte sedan till farmor annicas jobb och hälsade på vilket kevin tyckte var jätte kul. oj vad han berättade för mormor när vai var där. Hon var jätte snäll och bjöd på taco paj. Efter de for jag, Jonne, Trinity och merlin till min kära mormor och morfar och hälsade på dom en sväng, de blir alltid lika glada när vi kommer så det är så kul att åka dit. Kevin ville vara kvar hos mormor och leka med hennes gubbe Pål som är här i helgen. Så vi plockade upp han igen bara innan vi åkte hem. Men nu är man slut, ät inte van att göra så här mycket på en dag. Så nu blir det att slappa till någon bra film och hoppas Trinity sover hela natten.


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards