momster

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Veronica helmersson - 15 maj 2010 23:05

Hemma igen da, har vart i gubbo gos Jonnes moster Elisabet och firat Hans kusin Frank som blir 30 år. Jätte grattis till dig ! Det var jatte trevligt och skoj, lovar att kevin var skit trött. Han somna på en gång när vi kom hem eller iallafall låg/ligger tyst i sängen. Trinity i stället tog en powernap i bilen så hon ligger i vår säng och tjålar skit nu. Ska försöka få henne att somna om så amn själv får sova lite. I dag har jag iallafall fått min kykling sallad. Lovar den var jätte god ! Chokladen har jag inte hunnit smaka på än, men den finns här hemma iallafall. Nej om man ska försöka sova lite så man årkar upp i morgon bitti igen ! hmmm undra vad man sak hitta på då. Hoppas det blir samma toppen väder som vi fick i dag. Så himla skönt att värmen kommit, nu vill jag bara ha sol och lite varmare så kan man snart bada.

nej natti natti på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards