momster

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Veronica helmersson - 20 maj 2010 20:30

Äntligen börjar Trinity bli sig själv igen, hon äter fortfarande dåligt men börjar vara mer vaken och på bättre humör igen. Jonnes glasögon hade väll brakat här i dagarna så i dag tog vi oss in till stan och lagade dom och köpte en kepa till Trinity. Var inge skönt att sova med en knut bakom huvudet. Annars har det inte hänt så mycket som vanligt här. Eller jo min mamma kom förbi och stannade mer än 5 min som hon bara brukar göra, det var jätte kul. Så bjöd hon på Jätte god glass som verkligen behövdes i värmen. Har fått upp märlins hage/staket här ute på baksidan oxå. Nu är det äntligen snart sommar.  Nej nu ska jag lägga mej och mysa med kudden och se på tv medans Trinity sover, snart dax för mat igen. Och hoppas hon sover bra i natt da, för natten till i dag går ju att diskutera. Men den var bättre än nätterna tidigare. Kan ju bara bli bättre och bättre nu tycker man.

Nej ni får hare så gött och puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards