momster

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Veronica helmersson - 7 maj 2010 20:13

Lägger in några bilder !


Bilder från dopet och de flesta av alla fina dop presenter Trinity fick. Är några som inte är med på bild här men de är minst lika omtyckta de med.


  

                                   



Har fått önskemål att lägga upp en bild på mormors födelsedags present här, så lägger upp det och  på morfars !


  

   


Det får duga för i dag iallafall.

Nu till sängen och hoppas på en lugn natt !



Av Veronica helmersson - 7 maj 2010 17:08

Jaha var ett par dagar sedan jag skrev här !

Jag mår iallafall bättre nu. Skönt det.

Men Trinity gjorde sitt första akut besök i går. Hon har varit väldigt gnällig och ätit dåligt ett par dagar och inte riktigt sig själv, så vi tog tämpen på henne i går och hon hade 38,7 så jag ringde rådgivingen då de sagt tidigare att små barn inte ska ha feber. De tyckte vi skulle åka in med henne. Var bara att lämna Kevin och merlin hos mormor så åkte vi först till Ludvika akuten och de tog lite prover och hittade inget men ville ändå att en barnläkare skulle kolla på henne så vi fick åka till falun. Där det var fullt med folk, men gick riktigt snabt endå. Där åt hon äntligen oxå och efter det blev mycket bättre. Läkarn sa att det inte var nått alvarligt men att det var jätte bra att vi åkte in. Så i dag lämnade mamma kevin på skolan och vi fick hämta merlin i gubbo hos farmor och håkan som hade hämtat han hos bettan.

Tack så jätte mycket för all hjälp, vet inte vad vi skulle göra utan er. Så himla skönt att ha nära och kära som alltid ställer upp. Vi älskar er !

Men nu till varma mackorna som min underbara kar gjort !


Puss och Kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards