momster

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Veronica helmersson - 9 maj 2010 15:49

jaha var det söndag igen ! urch i morgon måste man upp tidigt igen med Kevin till skolan. Är en kort vecka för han iallafall nästa vecka och sen är han ledig måndag veckan efter det, så de blir en långhelg. Undra vad man ska  hitta på för skoj då.

Annars har dagen varit slö, Kevin har lekt jätte fint på rummet och vi har legat i sängen och glott på tv.

Höll väll nästan på att svimma när jag skulle laga mat, ställde mej och började steka korven då jag plötsligt känner mej kokhet och yr, ropar på jonne att han får ta över, på väg till sängen börjar allt bara svartna men svimade aldrig som tur var. Men jonne fick fixa klart maten och jag la mej i sängen och vila. Så de blir inge faster nanna i dag heller:(

Trinity har ätit  dåligt i dag med men hon äter ju iallafall, och är mycket piggare i dag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards