momster

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Veronica helmersson - 18 maj 2010 19:04

Då var man hemma igen da från en natt på falu lasarett med Trinity. Hon har väl fått öroninflamaton. åkte in till akuten i går med henne på grund av hög feber (39,2). Tog inte lång tid innan en läkare kollade på henne och de hittade först inget fel denna gången heller men bestämde att vi skulle bli kvar för observaton och att en öron läkare skulle kolla i öronen då de kunde vara dom. Så vi fick vänta på barnavdelningen då vi skulle bli kvar där över natten iallafall. De sattte in penselin på en gång, så de skulle ge henne den derekt in i blodet. Det var dock inte så lätt att sticka tjejen, tror det blev 6 st blodkärl som sprack innan de lyckades få in en i huvudet på henne. Hos öron läkaren får vi veta att det var öroninflamaton och att hon hade jätte mycket vax och var jätte röd i öronen. Så nu ska hon äta kovepenin i 7 dagar och sedan tillbax till öron i falun om 2 månader och se så allt ser bra ut. Men det är så skönt att vara hemma igen, hon var ju isolerad på rummet så det blev lite ensamt.

           

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards