momster

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Veronica helmersson - 19 mars 2013 19:36

Blev en riktigt bra dag i dag endå :)
Sofie och Matilda kom förbi och Trinity fick leka en liten stund i lekplatsen.
Synd bara att det var så himla kallt :(
Pappa kikade oxå förbi i dag och hade borrmaskin med sig, så äntligen har vi fått upp tv:n på väggen.
Och alla barnen sover redan, så nu har vi lite egen tid ett tag.
Men blir nog tidig kväll för mig och mannen oxå. Jag är snor trött redan och skulle lätt kunna lägga mig för kvällen.
Men det får bli lite tv först.

Av Veronica helmersson - 19 mars 2013 06:00

Morgon på er !
Gårdagens inlägg försvann från telefonen och i går orkade jag inte skriva om det !

Söndagen blev iallafall en riktig skit dag här hos oss.
Hela familjen var på dåligt humör :(
Så den dagen kunde vi skippat totalt.

I går vaknade jag helt utvilad, nästan iallafall. Jonne hade tagit alla nattens uppvak. Vist vaknade man till lite smått men kunde ändå somna om.

Kevin åkte till Gubbo efter skolan och gjorde läxorna där i lugn och ro.
Vi andra i familjen hade en slö dag då både Trinity och Denver är genom förkylda och har 2 gröna 11 under näsorna av snor :(

Jag lyckades väll radera mina sms kuponger jag fått från mam för napparna jag reklamerade.
Eller radera och radera de försvann när jag gjorde en grund inställning på telefonen.
Men men är bara att gilla läget tyvärr :(

I dag blir Trinity hemma från dagis och vi får en till lungn och rastlös dag.
Så får vi hoppas de 2 små charmtrollen blir friska snart.

Nu ska jag prata och umgås lite med Kevin innan han ska iväg till skolan igen.

Ha en bra dag med er alla !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards