momster

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Veronica helmersson - 10 mars 2013 21:41

I dag blev de lite undanröjt här hemma. Jag har bestämt att nu får de vara vår så jag tog ner skidor, pulkor, snowboardar och hälften av vinter kläderna i källarn. Sen blev det tvättning som bestod av hela dagen det med, vist är det smidigt med en liten maskin som inte tar stor plats men skulle jag köpt maskin nu skulle jag valt en stor kan jag lova ;)
Och jag hade helt glömt hur mycket tvätt det blir innan ungarna slutar kissa ner sig, i sängen och våran säng :(
Sen har Lill killen haft en jobbig dag. Vi glömde smörja han i går så i dag var/är han full i exem och jätte gnällig och trött. Jag funderar på om han har nån infektion eller förkylning på gång.
Sist han var förkyld och röd i halsen så blommade oxå exemen upp :(
Sen vill han inte riktigt äta heller, han äter lite (ca 60 ml) sen börjar han spotta ut maten/ersättningen.
I dag har jag bara gett han ersättning då vi knappt kunnat sätta ifrån oss han utan att han gallskrikit.
Men nu sover hela familjen så skönt och bara jag vaken till sist som vanligt.
Det är skit drygt att inte kunna sova och vet inte själv var all energi kommer ifrån för jag är inte trött på dagarna heller.
Men nu ska jag ta och göra mig klar för kvällen och lägga mig och glo lite på tv.
I morgon är det dax för möte på Kevins skola. Hoppas det går bra, men det tror jag nog.
Natt natt på ett alla, ni som kan sova ;)

Av Veronica helmersson - 10 mars 2013 21:41

I dag blev de lite undanröjt här hemma. Jag har bestämt att nu får de vara vår så jag tog ner skidor, pulkor, snowboardar och hälften av vinter kläderna i källarn. Sen blev det tvättning som bestod av hela dagen det med, vist är det smidigt med en liten maskin som inte tar stor plats men skulle jag köpt maskin nu skulle jag valt en stor kan jag lova ;)
Och jag hade helt glömt hur mycket tvätt det blir innan ungarna slutar kissa ner sig, i sängen och våran säng :(
Sen har Lill killen haft en jobbig dag. Vi glömde smörja han i går så i dag var/är han full i exem och jätte gnällig och trött. Jag funderar på om han har nån infektion eller förkylning på gång.
Sist han var förkyld och röd i halsen så blommade oxå exemen upp :(
Sen vill han inte riktigt äta heller, han äter lite (ca 60 ml) sen börjar han spotta ut maten/ersättningen.
I dag har jag bara gett han ersättning då vi knappt kunnat sätta ifrån oss han utan att han gallskrikit.
Men nu sover hela familjen så skönt och bara jag vaken till sist som vanligt.
Det är skit drygt att inte kunna sova och vet inte själv var all energi kommer ifrån för jag är inte trött på dagarna heller.
Men nu ska jag ta och göra mig klar för kvällen och lägga mig och glo lite på tv.
I morgon är det dax för möte på Kevins skola. Hoppas det går bra, men det tror jag nog.
Natt natt på ett alla, ni som kan sova ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards