momster

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Veronica helmersson - 16 mars 2013 18:43

Vilken dag vi fick i dag da !
Trinity är genom tät i näsan och har kli i ögonen.
Denver har bara skrikit nästan hela dagen och är genom tät i näsan han oxå och vill inte äta :(
Han har Inge feber men gav han Alvedon för att se om han skulle bli piggare och vilja äta.
Han lyckades iallafall sova en stund efter och nu är det full fart.
Han vill tyvärr inte äta eller dricka än men vi avvaktar till i morgon.

Just nu leker Denver och Trinity tillsammans för första gången.
Trinity springer och sejer du kan inte ta mig och Denver kryper efter och as skrattar. Så härligt att se, Går inte att beskriva.
Och så skönt att slippa höra skrik och gnäll en liten stund iallafall !

Kevin sitter inne på sitt rum och spelar Xbox.

Just nu leker livet, förutom de sjuka barnen så kunde det inte varit bättre.
Jag har börjat ta tag i saker i livet jag inte orkat bry mig om tidigare heller vilket känns så himla skönt :)

Barnens farmor har köpt en bok om adhd som jag oxå börjat läsa.
Och det är så sjukt att nästan allt man läser stämmer så himla bra överens med det verkliga livet vi lever i.
Man får sig verkligen en tankeställare.

Nej nu har jag yrat färdigt för i dag tror jag.
Tjingeling på er !

Av Veronica helmersson - 16 mars 2013 06:31

God morgon igen !
I natt har vi haft Trinity inne i vår säng.
Hon vaknade runt 10 tiden och hade svårt att andas och kissat ner sig så hon fick medicin och ligga kvar inne vid oss då det kändes säkrast.

I dag startar dagen som vanligt runt 4 tiden :)
Blir en tvätt dag i dag igen.
Annars har vi inte så mycket planerat, kanske blir ett besök hem till min mormor och morfar :)
Men nu ska jag ta och mysa lite med Trinity innan det är full rulle här igen :)

Tjingeling på er och hoppas alla får en trevlig dag !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards