momster

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Veronica helmersson - 12 mars 2013 03:03

På nått sätt försvann mer än halva mitt inlägg, så jag skrivet väll dit de mesta igen.

Var iallafall till öron doktorn med Denver då han vart gnällig och haft dålig aptit sedan lördags. Jag har fått burit på han nästan hela tiden :( och i går började han dra sig i öronen. Såg nästan ut som han skulle slita lös höger örat. Men de såg fint ut i både öron och hals.
Läkaren berömde våra barn för att de alltid är så lätt undersökta.
Och så sa han att de är oxå viktigt att man låter barnenen få den tid det behöver och inte bara stressa på.
Trinity fick oxå beröm av läkaren eftersom hon slutat med nappen och blöjan, det var oftast lättare att få barnen att sluta med nappen vid ca 4 års ålder då de börjar förstå värde i saker och bli mer mutnings bara :)
Men här var det ju tomten som var hit och hämtade napparna eftersom hans nissar behövde dom. Eller hur det är hon sejer, är iallafall tomten som tagit dom. Och varje gång vi varit på affären och hon kommer på att hennes nappar är borta påpekar hon att vi får köpa nya nästa gång.
Vid vårdcentralen mötte vi upp farmor och Håkan som skulle ta med sig Kevin så han får göra läxorna där så slapp han följa med oss in till läkaren oxå :)

Nu blev det rörigt där ser jag men det får ni ta.

Efter läkar besöket åkte vi hem en stund innan det var dax att åka och hämta Kevin.
Så blev vi bjudna på grillade hamburgare och korv med bröd :)
Blev oxå att titta på farmen i Gubbo eftersom klockan drog iväg.
Barnen var duktiga och gjorde sig i ordning medan vi kollade på farmen så när den var slut var det bara hem och slänga barnen i säng. Trinity och Denver hade somnat i bilen så var bara Kevin kvar, men han var supet trött och däckade på en gång han med.

Jag hängde tvätten och lassade in en ny maskin som bara är att starta när klockan blir tilltäckligt mycket och var klar lagom till det okända började, som var inspelat här från ludvika.

Nej det får duga så får jag göra ett nytt inlägg lite senare med det jag missat att få med. Om det inte nu blir dubbelt och bara är min lur som inte uppdaterar ordentligt.

Tjingeling på er tills jag får för mig att skriva igen !

Av Veronica helmersson - 12 mars 2013 03:02

På nått sätt försvann mer än halva mitt inlägg, så jag skrivet väll dit de mesta igen.

Var iallafall till öron doktorn med Denver då han vart gnällig och haft dålig aptit sedan lördags. Jag har fått burit på han nästan hela tiden :( och i går började han dra sig i öronen. Såg nästan ut som han skulle slita lös höger örat. Men de såg fint ut i både öron och hals.
Läkaren berömde våra barn för att de alltid är så lätt undersökta.
Och så sa han att de är oxå viktigt att man låter barnenen få den tid det behöver och inte bara stressa på.
Trinity fick oxå beröm av läkaren eftersom hon slutat med nappen och blöjan, det var oftast lättare att få barnen att sluta med nappen vid ca 4 års ålder då de börjar förstå värde i saker och bli mer mutnings bara :)
Men här var det ju tomten som var hit och hämtade napparna eftersom hans nissar behövde dom. Eller hur det är hon sejer, är iallafall tomten som tagit dom. Och varje gång vi varit på affären och hon kommer på att hennes nappar är borta påpekar hon att vi får köpa nya nästa gång.
Vid vårdcentralen mötte vi upp farmor och Håkan som skulle ta med sig Kevin så han får göra läxorna där så slapp han följa med oss in till läkaren oxå :)

Nu blev det rörigt där ser jag men det får ni ta.

Efter läkar besöket åkte vi hem en stund innan det var dax att åka och hämta Kevin.
Så blev vi bjudna på grillade hamburgare och korv med bröd :)
Blev oxå att titta på farmen i Gubbo eftersom klockan drog iväg.
Barnen var duktiga och gjorde sig i ordning medan vi kollade på farmen så när den var slut var det bara hem och slänga barnen i säng. Trinity och Denver hade somnat i bilen så var bara Kevin kvar, men han var supet trött och däckade på en gång han med.

Jag hängde tvätten och lassade in en ny maskin som bara är att starta när klockan blir tilltäckligt mycket och var klar lagom till det okända började, som var inspelat här från ludvika.

Nej det får duga så får jag göra ett nytt inlägg lite senare med det jag missat att få med. Om det inte nu blir dubbelt och bara är min lur som inte uppdaterar ordentligt.

Tjingeling på er tills jag får för mig att skriva igen !

Av Veronica helmersson - 12 mars 2013 02:28

Jaha i går fick jag ju sova till 4 i stället för 2, så i dag tar vi och vaknar kl 1 av en hungrig Denver och inte är jag så speciellt trött heller :( halv 2 vaknade Trinity så jag tog upp henne på toa.
Sen ville hon ligga i min säng. Så ni ligger jag och gosar med henne och Denver. Fast de har lyckats somna om båda två. Så vi får väll se om jag med kan somna om.

Mötet på Kevins skola gick iallafall skit bra. Och var mest ett kolla av möte.

Vi var in till vård centralen med Denver oxå och kollade upp hans %C

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards