momster

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Veronica helmersson - 13 mars 2013 07:51

God morgon på er !
I dag fick vi sova ända till 5 och till och med jag sov hela natten, har bara vaknat när Denver vaknat och velat ha mat eller nappen men sedan kunnat somna om igen :)
I dag har jag hunnit gjort rent badrummet och startat upp en tvätt maskin redan och har 2 maskiner till att få undan i dag då det hänt olycka i Trinitys säng igen :/ men sen är dagens sysslor fixade tills Kevin kommer hem och det är dax att hämta Trinity på dagis. Då blir det en tur hem till min mormor och morfar och hälsa på en stund :)

I dag verkar Denver rätt pigg oxå. Och han var super duktig och sov i sin säng hela natten.
Men det var nog bara en engångs händelse ;)
Han har kommit på att banka huvudet i betong väggen är super kul, så han blir röd i hela pannan.
Så farmor har nog rätt i att han behöver en lära gå hjälm (vet inte vad dom heter egentligen).
Jag har alltid tyckt de är en onödig sak. Men har börjat tänka om. Vi skulle få sponsring av farmor till den men använder man dom så mycket ?
Jaja det är nått att fundera på.

Men nu ska jag ta och glo lite på tv och mysa med Denver som nyss vaknat igen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards