momster

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Veronica helmersson - 9 mars 2013 18:23

Kan bara seja att just nu älskar jag livet. Jag har haft en lite jobbig period där det varit mycket tankar och funderingar.

Operationen som gjordes på mig för nån vecka sedan visade att jag hade sjukdomen de kollade efter i halsen, så har nu börjat med medicinering i dag.

Kevins friluftsdag gick toppen och vad duktig han är. Så nu vet man vart han kommer hålla hus på vintern.
Kul att han hittat en ny hobby när det inte blev nå hockey.

Trinity får nöja sig med längdskidor, skridskor och pulka.

Denver glider bara med än så länge.
Nu har han börjat ställa sig mot allt han kan och kryper på. Och till skillnad från sina syskon river han i allt han kan oxå.
Var till ögon läkaren med Denver och de såg ingen skelning men han varlite översynt men inget som behövde korrigeras som tur var. Så skulle de kolla synen igen om 6 månader.

I dag har vi iallafall varit i pulka backen och haft det mysig med Sofie och Matilda. Och grillat lite korv och pinnbröd :)
Det är så kul att se alla barnen ha så kul och att de kan leka så bra. Jag hoppas värkligen på att få vara barnvakt i morgon.
Nu har Trinity somnat på min mage, Denver ligger mot min arm och Kevin sitter i vardagsrummet och spelar :)
Nu ska jag ta och mysa lite innan det är dax för vardagssysslorna igen.

Jag bljuder på lite bilder. Nån eller några kanske ni redan sett men de får ni ta :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards