momster

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Veronica helmersson - 19 september 2012 13:47

Då har Trinitys första inskolnings dag varit och det gick kalas bra !
Till en början blev det lite fel, var ju fel fröknar och inte samma kompisar som innan. Men de släppte efter en stund.
Men i början var hon väldigt blyg men när frukten kom fram mumsade hon banan utan problem i rummet bredvid där jag och Denver satt.
Efter de var det dax att gå ut och även där Inge problem alls utan hon gick med ut och gjorde sand kakor.
Sen var det bara hem och fixa käk.
Vi passade på att bada efter maten och nu blir det lite Pippi Långstrump innan vi måste åka och hämta pappa Jonne på jobbet.

Av Veronica helmersson - 19 september 2012 07:26

I går pumpade jag ur mjölk under dagen så på kvällen kunde jag äta tacko med ost, crème fräsch och ost och dricka mjölk till. Och kan bara seja att jag åt tills jag blev att må illa så gått var det. Men nu dröjer det ett tag tills jag kan äta mjölk produkter igen om jag inte vill krångla och pumpa så att seja. Men hoppas på att läkaren vill ge mig lite ersättning som grabben kanske tål. Jag tyckte det var jätte konstigt att han inte tålde den han fått som skulle vara mjölk fri men då innehöll den laktos så de var inte så konstigt han reagerade på den oxå.
Annars var gårdagen en lugn dag med hockey träning för Kevin.
Han behöver träna lite extra på skridskor åkandet men de kan han göra på allmänhetens tider.
Och nu om 2 timmar ska vi på inskolning på dagis med Trinity.
Hon ser verkligen fram emot det, har frågat flera gånger om vi inte ska gå till dagis nu.
Men nu ska jag försöka göra nån nytta här hemma och mysa lite med Denver och Trinity till lite barnprogram, men slutar väll med att det bara är jag och Denver som myser som vanligt. Speciellt nu när Kevin är hemma och har studie dag. Då ska väll Trinity reta han till max.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards