momster

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Veronica helmersson - 4 september 2012 20:44

I dag välkomnar vi förkylningen ordentligt med feber och snorig näsa.
Vid sånna här tillfällen kan jag säja att det inte alls är varken mysigt eller kul med att amma.
Trinity är oxå genomförkyld och vill helst bara sova och är jätte gnällig.
Vi hoppas Kevin och Jonne klarar sig bättre.
I morgon är det fotografering för Kevin i skolan så då måste han hålla sig frisk.
Men för mig och de små blir det soffan eller sängen som gäller i morgon.

Lägger in bilder på ungarna i sina sängar.

Av Veronica helmersson - 4 september 2012 01:00

Hejsan hoppsan nu händer det grejer igen.
Vi är mitt uppe i flytten och i natt är första natten i nya lägenheten och jag och barnen är på väg att bli förkylda :(
Kevin trivs fortfarande kalas bra i skolan.
Denver visade sig vara allergisk mot ersättningen oxå som vi fick så nu är det bara amning som gäller.
Trinity har fått erbjudande om dagis plats på tre ställen, de första två var i håksberg och på notgården de tackade vi nej till. De sista var på hillängen, Vårat andra val så det tackade vi givetvis ja till. Så den 19/9 börjar prinsessan dagis igen. Tyvärr vet jag inte vilken avdelning det blev men det har inte så stor betydelse.
Vi kan ju iallafall gå till dagis och hinner hem innan det är dax att hämta igen.
Men nu ska jag ta och försöka sova med min täppta näsa, vilket inte är det lättaste tyvärr.

Natt natt med er alla !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards