momster

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Veronica helmersson - 13 september 2012 14:27

Jag som tyckte det fick räcka med sjukhus vistelse för våran del men ikke.
I morse när vi vaknade andades Denver jätte tungt men Jonne trodde inte det var någon fara. Så jag ger han koksaltlösning, men de funkade inte då gav jag han näsdroppar som inte heller funkade så då tog jag och gav han ventolin och väntade i 1 timme och han blev Inge bättre utan snarare sämre. Så var bara på med skor på Trinity och in med barnen i bilen så åkte vi till akuten i Ludvika.
När vi kommer dit så får han inhalera och vi blir skickade med lätt ambulans till barn akuten i Falun som skickade tillbaka oss till avd 34 där vi låg förra veckan.
De ville ha Denver under observation med tanke på hans bakgrund från förra veckan sa de. Så nu ligger jag här igen jätte uttråkad.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards