momster

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Veronica helmersson - 11 september 2012 18:22

Nu är jag läss på sjukhus.
I går när vi åt middag så satte jag självklart i halsen och blev att komma med blod när jag spydde.
Så jag ringde rådgivningen som kontaktade öron näsa hals i Falun, så fick jag komma ditt.
Så jag ringde Annica och hon fick köra dit mig och Denver.
Väl efter undersökningar och massa krångel blev jag kvar på avd 45 i ett enkel rum så inte Denver skulle bli värre eller sjuk igen då han så gått som är frisk.
Jag kunde även ha en sjukdom i halsen eftersom jag har svårt att svälja och ofta sätter i halsen så så fort jag slutat amma ska jag kontakta öron näsa hals och de ska undersöka mig ordentligt. Jag som trott jag har ärr i halsen som gjort att jag haft massa problem då läkarna sa de för ca 15 år sedan.
Men men nu får det vara nog med läkarbesök för vår del tycket jag.
I morgon är de Bvc besök för Denver och Kevin har sin första hockey träning. Nu ska jag vila vidare så man årkar med morgon dagen !
Ha det så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards