momster

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Veronica helmersson - 6 september 2012 17:26

Natten var lite jobbig då Denver hade lite svårt att komma till ro och fick en period han bara panik skrek och gallskrek.
Men han somnade iallafall till slut.
Dagen i dag har annars varit riktigt bra, inga anfall eller nånting men jag har en aningen svårt att koppla av.
Kl 12 på dagen tog de bort syrgasen och syresättnings mätaren så då blev jag lite orolig i början men grabben är stark och fortsätter repa sig och blir mer och mer sig lik.
Nu på sena eftermiddagen tyckte jag han bleknade lite men han är inte alls lika blek som i går och han äter och reagerar på ljud.
Men de gjorde en snabb koll med syre mätaren och de låg på 100 % och pulsen låg på 130 så de kunde plocka bort den igen på en gång.
Men han skulle få ha den på igen sen till natten.
Och som det ser ut nu får vi åka hem i morgon lite beroende på vad provsvaren visar oxå. Och så länge han inte hittar på några nya hyss.
Men nu är det försöka äta nått strax så ska jag amma han igen innan jag tänker försöka mig på att vila lite.

Lägger upp nån bild från dagen !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards