momster

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Veronica helmersson - 24 juli 2012 21:07

Dagen som började så bra fortsatte inte alls lika bra. Men vi kom iväg till soptippen och fick skräpet slängt iallafall. Men när vi kom hem blev det sängen för mej då halva mitt synfält försvunnit pga ögonmigränen som sen gick över till huvud värk och vanlig migrän. Så nu är det ibumetin och Alvedon som gäller. Det blev iallafall så pass bra att jag kunde köra en vända till Gubbo nu mot kvällen oxå.

I igår började Denver göra de första ljuden oxå. Så mysigt att ligga och titta och lyssna på han. I dag har han även. Börjat le, vet inte riktigt om det är medvetet än. Men söt är han iallafall. Ska se om jag kan få in film snutten på Trinity när hon sitter bredvid han och ska ge han nappen.

Av Veronica helmersson - 24 juli 2012 07:28

Nu har vi haft en toppen natt jag och Denver. Han har bara ätit 3 ggr i natt, så vi har fått sova.
Det ända som varit lite små jobbigt är att han har stort behov av kroppskontakt så han har legat halft på mig i vanart oxå. Men de är det värt när man vaknar utvilad.
Men fick även känna av i går kväll och nu på morgonen att jag inte tog det tillräckligt lungt i går, har skaplig led värk. Sen vet jag inte nå vad som hänt med mitt ena knä och höft de gör snor ont :( men bara gilla läget för i dag ska vi åka till soptippen med allt skräp vi har. Ska bli riktigt skönt att bli av med allt skräp.

Bjuder på en bild när Trinity kollar så baby gymmet duger till lillebror !

Nu gosa lite innan det är dax att kliva upp. Hoppas alla får en trevlig dag !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards