momster

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Veronica helmersson - 10 juli 2012 16:59

Här är vi fortfarande trötta efter Denvers ankomst, men har nog aldrig mått bättre :) älskar mina underbara barn och mannen jag har. Natten till i dag var den intressantaste natten jag haft på länge. Trinity uppdaterade mig/oss HELA natten vad Denver gjorde. Hon stod i sin säng och tittade ner i vagnen där Denver sov och berättade allt lyfte han bara på armen så kommenterade hon med bebis lyfte armen osv. Kan garantera att jag, Denver och Trinity sov MAX 2 timmar under hela natten. Runt Kl 5 bestämde jag att nej eftersom de ändå inte blir nå sova så går vi upp. sagt och gjort. Kl 8 får jag ju ringa och fixa med Bvc och Mvc och det var ju snabbt gjort. Sen blev de ett kort besök hos faster Johanna innan vi åkte in på försäkringskassan och Skatteverket. Så träffade jag Jonne och Denver kusin Erika en snabbis inne på arbetsförmedling, det var inte alls planerat. Kl 12 bjöd min mormor och morfar på lunch eftersom Trinity hade bestämmt att vi skulle dit idag oxå. De bestämde hon redan vid 2-3 tiden på natten. Så Kevin da vad gör han, han bryr sig inte så mycket utan kör på och leker som vanligt. Men det är ju så himla tråkigt att det ska regna hela tiden. Men nu är det dax att mata/amma Denver så de kommer väll mer uppdateringar senare, ha de så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards