momster

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Veronica helmersson - 7 juli 2012 21:25

Ja nu var det väll ett tag sedan igen.

I går föddes iallafall våra underbara lilla son.

Jag blev som planerat igångsatt och hela förlossningen tog ganska precis 12 timmar från de att de tog hål på hinnorna.

Och jag som var säker på att inget hade hänt i går morse när vi åkte in.

Men nu är han ute och mår bra, och jag mår hur bra som helst förutom dessa j*a efter värkar.

Astman känner jag inte ens av och inte nå lock för öronen, utan jag mår toppen eller så som man borde må efter en förlossning.

Han föddes hur som helst natten till i dag kl 01:40 och var 51 cm lång och väger 4120 gram och har ett huvud omfång på 37 cm. Allt har funkat fint med amingen oxå villket känns toppen  men de går inte att få han att äta så ofta som barnmorskorna och sköterskorna vill att han ska göra.

I dag har vi iallafall orkat med lite besök, först kom mamma och lämnade våra två underbara barn hon har passat i några dagar åt oss.

De var två stolta syskon Trinity fick jag inte ens en kram av utan hon skulle bara titta på bebisen.

Efter att mamma och Magnus åkt kommer Annica, Håkan, Oscar och Filip hit och hämtar upp Jonne, Kevin och Trinity.

Filip är så härlig, vi sitter nere vid stora entren och pratar lite så sejer han, Oj vad liten Denver är jag är bara van med barn i Elias storlek ( Oskar och filips lillebror på 3 år ) hur sött är inte det da.

Men efter en liten stund var det dax för dom att åka hem oxå.

Nu sitter jag uppe på avd med en underbart söt sovandes bebis, men ska försöka sova lite jag oxå tror jag.

Har ju knappast blivit mycket sova av de två senaste nätterna och jag har ju ingen aning om hur mycket jag får sova i natt heller.

Men ha det så bra med er så kommer det upp lite bilder här sen bara jag kommit hem från sjukan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards