momster

Alla inlägg den 18 juli 2012

:)

Av Veronica helmersson - 18 juli 2012 20:45

Jaha då har man tagit kortet till tidningen på ungarna. De var jätte duktiga och kortet/fottot blev jätte fint så nu är det bara att vänta och se när de kommer med i tidningen. Blev troligtvis bara med i dd oxå då nlt hade börjat ta betalt. Efter de for vi hem och tänkte köra nått lass till Gubbo men så blev de inte då det började regna åska och blixtra. Så jag låg på sängen och tittade ut genom fönstret och myste med Denver medans Jonne, Kevin och Trinity satt ute på trappen och tog tid mellan blixten och mullret. Finns ju Inge mysigare fast helst ska de ju vara mörkt ute oxå. Nu ligger alla barnen. Denver har flyttat till vår säng då han äter en gång i timmen till varranan timme på nätterma är de bekvämare så. Fast i dag har jag försökt amma han med Max 2 timmars mellanrum.
Så nu hoppas vi han har växt lite mer och gått upp lite i vikt i morgon.

Lägger upp 2 bilder på de stora barnen från när vi var på stan i dag.
Vi satt och väntade på Erika som var inne och klippte sig.

Av Veronica helmersson - 18 juli 2012 07:56

Tydligen fick vi lite sovmorgon i dag.
Denver brukar vakna en gång i timmen till varannan timme och vilja ha mat, så jag har slutat ställa klockan på nätterna. Men i natt sov han från ca 2 till nu halv 8. Så nu är de bara att göra sig i ordning för vi ska vara på stan kl 9:40 och möta mamma. Så ner i tvätt stugan och hoppas mina kläder har torkat.
Ni får ha en toppen dag allihopa !

Bjuder på en bild oxå :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards