momster

Alla inlägg den 13 juni 2013

:)

Av Veronica helmersson - 13 juni 2013 06:34

Torsdag !
I förrgår körde vi iväg vår gamla ner suttna soffa. Och gud va skönt det kändes !

I går var vi och köpte vår nya soffa och beställde bädd madrass till den då det är tänkt att vi ska sova på den.
Denver fick flytta in på Trinitys rum i går med sin säng.
Så nu fick hans leksaker plats där vi har vår säng så vi får se vart vi blir att sova i slutändan :)

Så sålde jag iväg vår älskade syskon vagn.
Jag vill ju ha Denver mot mig som han tyvärr inte satt i den.
Annars var den otroligt lätt körd och bekväm. Så jag kommer absolut att sakna den.
Men har ju emmaljunga vagnen nu så hoppas den blir lika bekväm att köra.
Den kan man ju iallafall välja vilket håll barnen ska sitta åt.

Bjuder på lite bilder så får ni ha en bra dag!

Vår nya fina soffa !

Våra underbart fina barn !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards