momster

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Veronica helmersson - 2 juni 2013 10:33

I går hade vi ännu en toppen dag !
Den började dock inte så bra, jag kom på att kevin skulle ha bakat och lämnat på loppisen där deras klass hade ett stånd där de sålde bak värk till deras klass resa.
Och det hade vi ju total glömt så vi fuskade och köpte 2 färdiga sockerkakor som vi gick dit och lämnade till kl 9.
Så kollade vi runt lite på loppisen.
Trinity handlade en nyckel ring och vi en cykel stol.
Efter att vi var klara på loppisen promenerade vi hem till Johanna och fikade lite innan vi gick och åt lunch som blev en pizza :)
Efter de gick Johanna hem till sig och vi gick upp på stan och kollade efter shorts till Trinity och Denver hittade ett par till Denver men köpte dom inte utan åker och kollar i kupolen eller Västerås i stället. Om jag inte ändrar mig, som jag är ganska bra på ;)
Men det är inge kul att köpa kläder här då de bara finns 2 kläd affärer.
När vi var klara på stan gick vi hem och duschade innan vi åkte vidare ner till Smedjebacken och mötte upp Johanna och Annica (barnens farmor) för att gå på marknaden där.
Trinity åkte karusell för första gången oxå och det var tydligen skit kul.
Annars hittade vi ingenting där heller.
Vi avslutade dagen med att åka ut till Gubbo och grilla korv :)
Sen var det bara hem och slänga ungarna i säng.
Så i slutändan vart det en toppen dag :)
Kommer lite bilder i ett annat inlägg då bilderna ligger på andra telefonen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards