momster

Alla inlägg den 5 juni 2013

:)

Av Veronica helmersson - 5 juni 2013 07:10

Jaha då var det onsdag i dag och sista dagen i skolan för den här veckan för Kevin.
Sen har han bara en vecka kvar innan sommar lovet.
Undra vad man ska hitta på i dag da !
Gårdagen blev en riktig slö dag och inte känner jag mig någe piggare i dag.
Blir iallafall en tur upp till stan nu på förmiddagen och hämta ut lite mediciner och Denvers mat på apoteket.
Sen hoppas vi på en varm dag.
Jag funderar på en promenad ut till sörvik också eventuellt. Undra om jag får med mig resten av familjen. Denver och Trinity sätter jag bara i vagnen så är Jonne och Kevin som kan vara lite svårt att få med :)
I värsta fall kan det ju bli en cykel tur ;)
Men nu ska jag byta bajsig blöja och sen mysa med de två små :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards