momster

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Veronica helmersson - 3 juni 2013 20:33

Det är konstigt vad man kan bli glad för små saker.
I dag har vi lekt med Sarah hela dagen.
Jag Sarah, Trinity och Denver tog en promenad på 2,5-3 timmar :)
Så avslutade jag och min familj dagen med att åka till grangärde där Kevin hade avslutning på riddar skolan med sin gamla klass i nyhammar eftersom vi missade avslutningen han hade här i stan med sin klass.
Han var super duktig min stora killen.
Och Trinity var super fascinerad och satt helt stilla och tyst i kyrkan medan lillebror lät så mycket och högt det bara gick då han upptäckte att det ekade fint.
Nu ligger alla barnen i sina sängar och ska sova jag och Jonne ligger och kollar på Morgan och Ola-Conny, dom är ju bara så bra.

Nej ha de så bra med er för nu orkar jag inte skriva mer !

Av Veronica helmersson - 3 juni 2013 07:13

Jaha ja då har helgen gått igen :)
I går hände inte mycket vi städade undan lite i lägenheten och tvättade undan lite.
Men tyvärr mycket kvar men i dag har vi annat planerat så tvätten och städningen får vänta för tyvärr sköter de inte sig själv och vi har ingen annan som gör den åt oss heller :(
Men nu ska jag ta och vila lite innan vi ska göra oss klara och gå upp.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards