momster

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Veronica helmersson - 23 december 2014 19:54

Jaha då är det dan före julafton.
I dag har jag haft stora syster med familj på besök och barnen fick lite julklappar.
Alla barnen blev nöjda och riktigt kul att se Trinity leka med baby dockan hon fick, hon har varit helt ointresserad av barbiedockor innan men tydligen lekt lite med mina gamla hos mormor så nu vet jag vad man kan fixa till henne efter att vi flyttat.
Denver fick en bandvagn med plog så han blev lite fundersam hur den skulle kunna köra.
Kevin fick en gör ditt eget självlysande slime.
Ludvig fick en bil som ska kunna åka om man häller i saltvatten om jag förstått det rätt.
Så våra barn är nöjda och har varit på sitt rum hela tiden nu förutom Denver som leker bredvid oss.

Tidigare i dag var jag upp på stan och hämtade ut min medicin så jag slipper tänka på det efter jul för då glöms de absolut av.
Så fixade jag de sista julklapparna trodde jag tills för ett tag sedan då jag kommer på att jag glömt av min älskade lillebror.
Så vi får se om de blir någon sista minuten julklapp till han eller om han får vänta.
Barnen som är viktigast är iallafall klara tror jag, de ska bara slås in.
Givetvis har jag nu glömt köpa inslagspapper, men de löser sig på nå vis.
I värsta fall får man ta skrivar papper ;)

Nu ska jag se om vi ska se lite film eller slänga barnen i säng, men de får nog vara uppe ett tag till då de är julafton i morgon så kan man ju iallafall hoppas på att få lite sovmorgon, men är nog att glömma med mina barn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards