momster

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Veronica helmersson - 5 december 2014 17:37

Fredag idag.
I dag mår jag inge vidare helt slut i både kroppen och huvudet, skulle kunnat sova hela dagen och huvudet känns 100 gånger tyngre än vanligt.
De värsta är att jag inte vet vad se beror på om det är medicinen jag börjat ta vid lunch men då är de konstiga att detta kom innan jag skulle tagit den i dag så ringde sköterskan på psykiatrin och hon tyckte jag skulle sluta med lunch medicinen tills på tisdag då jag ska tillbaka.
Samtidigt så funderar jag på om det kan bero på att jag inte äter godis/chips eller fika bröd längre.
Bara hoppas jag är piggare i morgon.
Annars har det varit en lugn dag.
Kevin har varit i skolan Jonne är på jobbet de små har varit i med mig och inte gjort något speciellt.
Mina ögon är iallafall bättre i dag vilket är toppen.
Nej nu ska jag försöka få i mig lite vatten så jag inte får vätskebrist på de här också.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards