momster

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Veronica helmersson - 8 december 2014 13:10

Jaha måndag och en skön slapp dag, eller nästan iallafall :)
Som vanligt började dagen med att Jonne skulle till jobbet och Kevin till skolan.
När de hade gått så åkte jag, Trinity och Denver och slängde massa kartonger och skräp vid återvinningen här i marnäs och kan seja att skuffen på bilen blev propp full ända upp till taket men nu är de där de ska vara.
Efter de åkte vi hem och har slappat resten av dagen.
Jag har ringt några ärenden, ett av dom var till öron näsa hals som jag fick brev ifrån i fredags om att de fått in Denvers remiss och att jag skulle höra av mig inom 2 veckor.
Slår in mitt telefonnummer och de ringde tillbaka på en gång och Denver fick en tid redan i morgon. Ibland går det riktigt snabbt fast det egentligen var en återbuds tid han fick men de spelar ju absolut ingen roll.
Nu väntar vi på Kevin som inte slutar än på ett tag men när han kommer hem ska vi fylla bilen med ännu mer skräp som ska till soptippen efter att vi hämtat Jonne på jobbet.
Jag mår lite smått illa nu efter att jag försökt äta lite men de går nog över snart hoppas jag, skönt att veta att de är biverkningar från medicinen då de går magsjuka hos grannarna.
Nej ska ta och vila lite nu !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards