momster

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Veronica helmersson - 18 februari 2011 20:07

Har det gått ca 1 vecka sedan jag uppdaterade här.

Tiden bara rinner iväg tycker jag, man tror man ska hinna med så mycket men har man tur hinner man med hälften.

Kevin Trivs fortfarande jätte bra i huset. I går var han ute hela dagen efter skolan.

I dag var det disco för kevin men de hade han glömt att berätta för oss utan det fick vi veta när johan nämde det. Men Kevin blev hemma och gjorde nästan klart läxorna.

Trinity har fått öroninflamaton igen i båda öronen och var röd i halsen. och haft hög feber i 3 dagar. I dag var första feberfria dagen på lite drygt 1 vecka.

Men penselinet gjorde ju susen iallafall i dag har vi fått i henne nästan 2 flaskor välling. Så i natt ska hon få sova i sin säng om det nu går, men är inte helt säkert då hon fortafarande är lite hängig och vill vara i famnen mest hela tiden.

I morgon är det ishallen som gäller och samma sak på söndag så nu lär man väl lägga sig och sova om man ska årka med allt.

men hare så bra med er !





Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards