momster

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Veronica helmersson - 7 februari 2011 23:44

Här rullar våra dagar på.

I fredags fick kevin testa gå hem själv från skolan, det tog lite tid men han kom hem. Han hade en kompis som skulle samma håll som han gick en bit av vägen med. I dag gick det lite snabbare hem.

Vi har satt igång med belönings systemet igen, vilket funkar kalas bra.

Lägger han sej utan pring och bråk 3 kvällar får han en sak ur lådan. Så i dag fick han första, så nu är det tillbax på 1 igen.

När han kom hem åkte vi till borlänge och köpte ett par jympa dojor.

Hittade även ett par skor åt Trinity som de var halva priset på, sånnt gillar jag.

Så innan vi åkte hem gick jag och jonne in på elgiganten en sväng där vi köpte varsin film åt barnen.

Trnity fick en noddy film och kevin fick Kenny starfighter som är en av hans favoriter.

Så i morgon är det Kenny starfighter på schemat.

Men nu ska jag sova en skvätt så ajg årkar upp i  morgon bitti.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards