momster

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Veronica helmersson - 3 februari 2011 20:06

ursch vad dagarna går snabbt. snart har en vecka till gått och kevin har snart gjort sin första vecka i vad.

Han trivs jätte bra på skolan och har fått många nya vänner. Han har lekt med kompisar 3 av 4 dagar.

Så han stor trivs iallafall, fast han har haft lite otur oxå.

I går på gympan sparkade han lös halva stortå nageln när han skulle sparka på fotbollen så vi lär skaffa jumpa dojor åt han. I dag skog han skaftet på is hackan rakt på munnen så  han fick lite ont och började blöda. Men blev ingen större fläsk läpp.

Förra veckan ramlade han och fick lätt hjärnskakning. Så nu hoppas jag han slipper göra illa sig på ett tag.

 

Vi har oxå börjat få rutiner på Trinity nu vilket är jätte skönt. Hon lägger sig samtidigt som brossan mellan halv 8 och 8 och går upp samtidigt vid 6 tiden. Sen brukar hon vakna och vilja ha flaskan vid 3-4 tiden i bland.

Så sover hon första gången i vagnen när vi lämnar kevin vid bussen och vaknar efter ca 20 min. Sen sover hon igen när vi hämtar kevin vid 1 tiden, har man tur sover hon 1-1,5 timme då sen är hon vaken resten av dagen.

 

Tyverr har jag inte fått in bilderna från när Trinity fyller år på datan men de kommer så fort jag får tid och lusst.

Nu är det sängen och tv:n som gäller.

ha de så gött med er !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards