momster

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Veronica helmersson - 12 februari 2011 22:35

Jaha lördagen har gått den å.

i dag var det match i västerås, vi for hemmifrån vid 9 tiden då vi skulle in och handla innan och så.

I dag kom även Gustav (Kevins biologiska pappa) och kollade på matcherna.

Var första gången han såg kevin åka skridskor.

Jag tyckte grabbarna var duktiga och kämpade på bra trots att de är så få.

I dag var de 8 grabbar med målvakt.

De förlorade alla tre matcher men var lika glada för det.

Hockey handlar inte bara om att vinna utan huvudsaken är att de är kul och att barnen har kul på isen och det har våra grabbar.

Men när vi går mot omklädningsrummet frågar Gustav mej :

Är de alltid så här dåliga?

Och det värsta var ju att han menade de han sa oxå.


Lovar att jag blev chockad och att det kändes i mitt mamma hjärta och jag kan inte riktigt släppa att man kan seja så om sitt barn.

Är så himla glad att kevin slapp höra det.

För i våra ögon är han jätte bra och duktig.


Det var vår lördag, nu är det sängen som gäller natt natt på er !





Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards