momster

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Veronica helmersson - 8 februari 2011 09:02

Har en så himla bra dikt som kevin gav till sina fröknar i Nyhammar.

Han har även den inne på sitt rum.

 

Särskilda behov!

- Jag kallas för ett barn med särskilda behov.

- Barn med särskilda behov blir lätt barn med särskilda besvär.

- Barn med särskilda behov blir så lätt "särskilda"

- Särskilda barn blir så lätt isär-skilda

- Isär-skilda barn får så lätt särskida behov.

- Särskilda behov är inte särkilda utan bara större.

- Större behov har även du  ibland.

 

lite att tänka på...

 

 

Lite små filmer på Trinity.

 




Av Veronica helmersson - 8 februari 2011 08:11

jaha blev en riktig besvikelse nu när jag la in bilderna från när Trinity hade kalas.

Inte en ända bild blev bra.

Och sen i natt hade de kommit massa äcklig snö, jag vill ha sommar nu.

Annars händer inte så mycket i dag, kolla klart filmen med kevin och försöka städa lite tror jag.

I morgon är det möte med kevins medicin läkare. Känns riktigt bra då allt flyter på så bra nu. Hoppas det fortsätter så här bra även om Gustav kommer och kollar på matchen på lördag. Tyverr kommer inte de hinna med att umgås nått då vi lär åka hem direkt efter matchen. Men det visar väll sig hur det blir.

Igentligen skulle jag vilja in på ikea oxå men de får bli nån annan gång.


lägger in nån bild iallafall nu även om några är lite dåliga.


  älsklingen !


  oppa och omma (Min morfar och mormor)


  Födelsedags barnet !


  Moster Birgitta fick hjälpa till


     


Sessan trött efter allt kalasande ! 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards