momster

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Veronica helmersson - 27 december 2011 22:31

Då var Trinity opererad. Vi kom till Falun runt 7 i morse. Trinity fick ett rum och säng plats på en gång. Personalen var hur trevlig som helst. När vi kommit på plats var det dax att träffa alla som skulle ha hand om Trinity under dagen. Allt flöt på och hon hade operations plats 2 och skulle ner på operation runt tio men kom i väg till kvart över. Operationen skulle ta runt 30 min men tog ca 60 min. Fast då skrapade de även henne bakom näsan. Hon blev kvar på uppvaket i 2 timmar. Hon fick ligga med syrgasmasken och behövde lite astma medicin direkt efter hon vaknat. Väl uppe på avd så kommer läkaren in och berättar vad han gjort. Han kommer även in 2 ggr extra bara för att kolla hur Trinity mår. Fast hon gjorde inget annat än att sova vilket är/var jätte bra. När johan har kommit för att hämta Jonne vid halv 8 så vaknar hon till ordentligt för första gången och ska givetvis med dom hem, men de gick ju inte. Efter att de åkt åt hon de första på hela dagen som blev en stor skål med glass. Sen var de dax för ny medecin för Trinity. Sen lägger vi oss och kollar på tv. Efter ytligare ett tag kommer de in och tar tempen på prinsessan och då hade hon fått feber 37,8 med Alvedon och Ipren i kroppen. Så de var ju inte så kul. Och nu vid 22 tiden somnade hon igen så bara hoppas hon sover hela natten. Men nu ska jag ta och försöka sova lite oxå. Så natt natt på er där ute och hoppas ni sover gått. Och Annica du får ha de så bra på jobbet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards