momster

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Veronica helmersson - 3 december 2011 20:04

Så här har det inte hänt så mycket. Trinity fortsätter vara vaken på nätterna och håller mej vaken. Halv ett varje natt är de bara att vakna och somna om tidigastklockan 3. Men de värsta är nog att om hon nån gång lyckas sova lite längre vaknar en annan och inte kan somna om. Var till min mormor och morfar en sväng i dag. Sen blev de en tur till Johanna och pappa oxå. Annars är det som vanligt förutom att illamåendethar kommit krypande, de håller sig relativt bortaså länge jag små äter. Kommer bli fet denna gången. Men var helt underbart i onsdags när vi fick se de lilla hjärtat blinka på skärmen. Är dock bara i vecka 7+1 men läkarn sa att de fanns ingetsom borde kunna gå fel nu då allt sett så bra ut hittills. Så nu har man börjat med de vidriga fragmin sprutorna igen. Så får vi troligtvis se vårt lilla frö i början av januari igen då vi skulleha en tid hon spec MVC. Kevin vet inget än eller vi har inte sagt något till han så om haninte redan kommit på de så vet nog han med snart. Trinity är ju för liten för att förstå. Jag hade nojat mej jätte mycket för att berätta för mormor och morfarmen dom tog det jätte bra och fick inga kommentarer alls som jag väntat mej. Utan mormor frågade hur jag mådde och om jag spytt nått med tanke på hur kasst jag mådde när jag väntade Trinity. Nej nu får de vara nog för i dag, nu mysa med mannen framför tv:n ett tag. Puss och kram på er.

Av Veronica helmersson - 3 december 2011 19:37

Jag kommer sätta lösenord på vissa inlägg så bara be om lösenordet så får ni de om jag tycket du ska få läsa :) Detta på grund av att det kan bli att stå personliga saker / tankar i dessa inlägg.Ha de så gått med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards