momster

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Veronica helmersson - 4 december 2011 20:04

Redan söndag. Ibland önskar jag helgerna kunde vara lite längre !I dag har vi varit till Falun och Borlänge. I Falun var vi och kollade på en syskon vagn. Lite tidigt jag vet men den var jätte fin och fräsch och hade ett jätte bra pris. Trinity tyckte vagnen var perfekt för då fick aff en egen plats med sele och allt. I Borlänge blev det lite medicin och batterier. Sen for vi hem. Kevin har även kommit i en dryg period att han ljuger om allt villket kan bli ganska påfrestande. Så vi hoppas på att det går över snart när han märker att det inte lönar sig att ljuga för vi vet ändåom precis som det är. Sen är de ju tur de bara är små saker han ljuger om. Jaja nog om detta nu ska jag försöka få Trinity att sova oxå. Hon höll på att somna men då skulle Jonne ner i källaren och självklartså vill ju hon med pappa ner. Så jag lär få henne att varva ner och lägga sig. Men ha det så bra med er.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards