momster

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Veronica helmersson - 19 december 2011 11:39

Då har det hänt endel men har inte riktigt haft ork och tid att uppdatera. I torsdags åkte jag och Trinity med Jonne till akademiska i Uppsala, Kevin hämtade farfar Håkan efter skolan. Självklart hade Kevin glömt ryggan på en av mini bussarna så den fick farmor ringa rätt på. Och inte var de nån gitarr lekton heller efter skolan så Kevin hade gått hem och Håkan stod vid bussen och väntade. Som tur var fick Kevin Kevin låna telefon så han kunde ringa oss i Uppsala och vi fick ringa och medela Håkan att Kevin gått hem. Allt löste sig till slut. Under torsdagen fick Jonne träffa alla inför operationen som skulle ske på fredagen. Efter de fick vi åka och sova i lägenheten jag fått låna av barnens tremänning. Trinity hade svårt att varva ner och somna men de gick till slut. På fredags morgon åket vi in till sjukhuset igen. Jonne kom ner på operaton vid halv 12. Jag och Trinity väntar på avd där de fanns lite leksaker till henne att leka med. Personalen var hur trevlig som helst. Vi skulle bara seja till om Trinity ville ha nått. Och så kunde vi anv en av sängarna som stod i gångarna om vi ville. De var ju bara att de bäddade nytt sen sa dom. Kl 16 gick vi och fikade med min kusin Annelie och hennes man som jag inte träffat på ca 15 år. När vi kom tillbax hade inte Jonne kommit upp än så vi satt oss och väntade. Kl 17,30 så kom han äntligen upp från uppvaket. Vi stannade till kl 20,30 då barnens tremänning kom och hämtade mej och Trinity och körde oss till lägenheten. På lördags morgon ringer Jonne och väcker oss. Jag och Trinity tar bussen till sjukhuset. Som tur var var de en jätte snäll och trevlig buss chaufför som hjälpte oss med bytena, vi fick byta 2 ggr. Men vi kom fram och kl 11 var vi på väg ifrån sjukhuset igen, då åkte vi till lägenheten och hämta våra grejer och sen for vi hem. När vi väl är nästan hemma kommer vi på att det är lördag och apoteken är stängda så vi fick oss även en tur till Borlänge. På söndagen tog vi de lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen mötte vi upp mamma och Kevin. Kevin har varit hos mormor från fredag då farmor skulle jobba. Sen var de bara att åka till gubbo och hämta Merlin. Mitt illamående har hållt sig ganska lugnt. Jag har fått för mej att det är för att jag slarvat med fragmin sprutorna. Men spydde i lördags kväll av nån anledning och i dag mår jag lite små illa så vi får väll se hur de går. I dag blir det en tur till Borlänge och kolla de sista julklapparna så hoppas de håller sig borta iallafall.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards