momster

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Veronica helmersson - 30 september 2010 21:37

Lägger in bilderna på Trinity från i dag.


       


    

Av Veronica helmersson - 30 september 2010 21:13

jaha i morse vaknade man med rinnande näsa.

Men men en toppen dag blev det endå. Förmiddagen ependerades i sängen med en massa mys med Trinity och Jonne.

Sen tog jag och Trinity en promenad med Linda och Milo och hämtade barnen på skolan. Väl hemma så blev det slappa igen.

Annars händer inte så mycket skoj i skogen, men riktigt skönt när det är sol och fint väder så man slipper deppa sönder för att hösten är här. Blir så himla mörkt och jag tycker värkligen inte om mörker.

Jo förresten mublerade vi om här hemma i går tror jag det var.

Blev riktigt bra, och trinity fick sova i sin egen säng för en gångs skull. Vilket inte händer allt för ofta då hon sover mycket bättre mellan oss.

I går reste hon sig upp stående i sin säng helt själv oxå, så lite kanske det händer endå.

Nej nu sak jag ta och byta blöja och sen ska vi sova.

Natti natti på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards