momster

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Veronica helmersson - 12 september 2010 17:57

Jaha har nästan hela denna dagen gått oxå.

Natten var ganska bra, trinity sov lite oroligt bara.

Vaknade vid 6 i morse ligger och kollar på tv, kevin är på sitt rum och pysslar och donar.

Plötsligt kommer han in i sovrummet med alla hockey skydd och är klar för att åka på sesångens första träning, men det var ju bara lite mer än 1 timme kvar innan den började, mammas gullunge.

Väl på träningen lyssnar kevin hela tiden och är jätte duktig. Så gjorde han 2 mål så han var lagomt stålt när vi kom hem till min kära mormor och morfar som fixat fläskfelé potatis och gräddsås. Kevin hade sån lyx att han fick äta i badet.

Efter käket for vi till kupolen och hämtade ut Trinitys medicin och träffade farbror Frank. Köpte även en ratt till rallyföraren som genast började köra. Bilar vet hun hur dom låter, hehe.

Nej nu ska jag städa lite här hemma innan vi lägger oss i sängen och glor på nån film.

 

puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards