momster

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Veronica helmersson - 1 september 2010 15:08

jaha har man testat akuten i grangärde da.
fick en allergi reakton på nånting så drog till jonnes jobb för hatt hämta nässpray och förbereda han på att komma hem, hans boss tycker då att jag ska åka till läkarn.
efter att jag konstaterat att jag är väldigt sväld i ögonen och det bara blev värre så beslutade jag mej för att ändå åka in. Tog 2 min så hade jag 2 sköterskor som kollade på mej, efter 5 min hade läkarn hunnit vara in och jag fått betapred. Sen fick jag åka hem då jag inte har nån andnöd, men skulle åka in på en gång om jag fick svårt att andas, men de hoppas vi jag slipper.

Men nu ska jag lägga mej och vila ett tag !
Puss och kram på er !

Av Veronica helmersson - 1 september 2010 09:36

Det är Kevin som var fotografen på dopet.

Tyckte det blev riktigt bra bilder med tanke på att han bara är 8 år.

Men då tycker han det är kul att ta kort oxå.


                  

Av Veronica helmersson - 1 september 2010 09:30

Nu var det ett tag sedan igen, men det händer ju inte så mycket så finns ju inget att skriva om.

Men i söndags var vi på dop, det var oliver som döptes.

Det var jätte trevligt och inte så mycket folk det var skönt.

Vi är väll oxå genomförkylda hela familjen, de vill inte så mycket att göra åt.

I går var vi på kalas hos annsofie som fyllde jätte gammal, hehe eller så gamalt är det kanske inte endå.

Det är det lilla som hänt här.

kanske skriver nått intresantare senare eller nått.

Lägger in lite dop bilder sen oxå, men det kommer i ett eget inlägg.

 

puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards