momster

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Veronica helmersson - 14 september 2010 11:09

Tack johanna, Annsofie och Alex för julklappen till Trinity !

 

Johanna och annsofie var hit i går och lämnade en förtidig julklapp till Trinity.

Måste ju seja att det var nog lite tur att hon fick den nu, det var en body med korta ben och en mössa. mössan kommer hon kunna ha även vid jul men då kommer mog bodyn vara lite liten. Den satt nämligen precis på henne nu.

Men den såg stor ut när man bara såg den och inte satt på.

Bara hoppas den inte krymper i tvätten.

Nej nu ska jag ta hand om en gnällig unge, hare så gött med er !



Av Veronica helmersson - 14 september 2010 10:56

Vaknade i morse och har fått sova hela natten för första gången på länge.

Trinity verkade må toppen, men nu börjar pipandet och flämtandet komma tillbax. Men medicineringen funkar bra iallafall och så länge hon får den andas hon lungt.

Hoppas barnmorskan ringert i dag bara så vi får en tid snabbare till barn motagningen. Skulle ha varit till kyrkis i eftermiddag men får se hur det blir nu.

Årkar hon så åker vi nog dit men får se hur hon är då det är många timmar kvar så mycket kan hända.

Men nu ska jag göra lite nytta i stället för att sitta här och bara slöa.

 

puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards