momster

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Veronica helmersson - 11 september 2010 23:35

Precis hemkommen från falun med Trinity. Hon började pipa när hon andades och såg ut att ha tungt att andas, eller tyngre än vad hon har normalt nu när hon är så förkyld. så vi åkte in för säkerhetsskull, väl där är hon lite bättre i lungorna men har fortfarande lite jobbigt men återgår till det vanliga halv tunga roslet när läkarn väl kommer. En jätte bra läkare var det iallafall.
han lyssnar på henne och kollar, så får vi dommen förkylnings astma tyckte han det lät som. Men eftersom det hade gett med sig självt så skrev han bara ut medecin och vi fick fara hem till vår sköna säng. Så i morgon blir det hockeytränig för kevin och hämta medecin till Trinity så vi har hemma. Skulle anv Kevins om de behövdes i natt.

Så skulle vi vänta in läkartiden hos barnmotagningen som vi redan väntar på då pga allergier. Men Blir det mycket problem med astman att hon behöver den ofta skulle vi återkomma så hon eventuellt skulle ha en långtids verkande oxå.

Men nu till min sköna säng och sova några timmar om man får.


Puss och Kram på er !

Av Veronica helmersson - 11 september 2010 18:23

I går blev det endel gjort endå, först var jag och Trinity på Kyrkis och lekte med de andra barnen där. När vi kom hem ringde ajg sofie och hörde vad de skulle göra, se skulle till baduset så då bestämde vi oss för att åka med dit oxå.

Jag skyndade mej att packa så for jag och hämtade Jonne som slutade tidigt och skörde hem han innan jag och Trinity for och hämtade Kevin på skolan.

Så åkte jag och barnen och badade med Sofie och Matilda.

Trinity tyckte inte det var nå kul alls att bada så jag fick klä henne igen och sitta och titta på mestadels när Kevin hade jätte kul. Sofie stta sig lite med Trinity i bland så jag kunde åka lite kana med kevin. Men det var helt klart värt att bara sitta och titta Kevin oxå, man såg riktigt hur kul han hade. Ja självklart hade matilda lika kul hon oxå. Nästa gång får Trinity vara hemma med pappa tror jag.

Efteråt gick vi och käkade på donken, sen vidare och sa hej till kusin Erika på turistbyrån. Vi var inte hemma förens vid 20:00 tiden tror jag.

Men vi hade en Toppen dag som vi kommer göra om snart igen hoppas jag.


I dag har vi varit upp på stan och gått på loppisar.

Kevihn hittade ett par skidor som mormor fick köpa åt han, annars blev det inte så mycket. En kappa till Trinity och nått par byxor.


Ja sen har Trinity fått sin första tand, lovar den är vass hehe.

Så nu tar det väll inte lång tid innan nästa kommer heller, men antar att det är derför hon sover så himla dåligt oxå.


Nej nu ska jag gå och göra lite nytta istället.

I morgon är sesångens första hockeyträning så lät vell se till att allt finns framme tills dess.


Puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards