momster

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Veronica helmersson - 15 juni 2010 21:28

jaha kanske Trinity har sin första magsjuka da. Vi vet ju inte om det är det men hon spydde upp bra mycket vätska och det stank päckel. Ringde rådgivningen som sa att vi skulle ge na lite mat åt gången en gång i halv timmen i stället för var tredje timme. Hoppas bara inte det är magsjuka. Hon har ju världens slämhosta och retningar i bröstet som hon haft ett tag nu oxå, jag tycker det räcker.

Nej hare så gött med er ! Puss och Kram

Av Veronica helmersson - 15 juni 2010 13:01

I går var jonne till sin  jobb coach, jag, Kevin och Trinity for till gubbo. När jonne var klar så bjöd annica på jätte god mat innan vi for in med kevin till Ludvika dör han skulle kolla Längd, vikt och blodtrycket för hans medicenering. Han hade växt 0,5 cm sedan sisst. Hämtade ut ny medecin åt han och for hem. 

I dag har vi inte gjort mycket heller, varit hem till min mormor och morfar och lånat telefonen bara. Nu är det bara att slappa, ska väll försöka ta mej en promenad med Trinity oxå hade jag tänkt. Men de är ju så kallt ute så vi får se hur det blir. Är ju inte så kul att gå själv heller. Men nu blir det mys till en film med gubben, Trinity sover och kevin leker på sitt rum.

Hare så bra med er, puss och kram !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards