momster

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Veronica helmersson - 9 juni 2010 06:56

Morgon allesammans.

ska försöka få in lite bilder i kväll eller nått bara jag kommer i håg.

Så måste jag koma ihåg att ringa öron näsa hals och få en tid för åter koll på Trinity.

Men i dag är det jonne som ska till falun med sin tumme. Vi tror en skruv är på väg ut men läkarna påstår att han har en fraktur, så vi får väll se vad de sejer i dag. Vet ju inte vilka som läser här men för er som inte vet fräste han av sig tummen för några år sedan och fick inopererat en massa skruvar och skrot som bildade det nya benet så det bara var smul av de gamla.

Men nu måste jag ta hand om barna, Kevin påstår att han mår dåligt men jag tror han väntar så tills i morgon kväll då de har skolavslutning. Trinity ligger härbrevid och pratat och sjunger så fint, men tror hon skulle behöva bli av med natt blöjan.

Så hare så gött med er puss å kram.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards