momster

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Veronica helmersson - 10 juni 2010 12:18

jaha denna dan har gått nå grymt snabbt.

Kevin slutade tidigare i dag så nu är han ute och leker med Tobbe på gården.

Jag har fått in lite nyare bilder här och tvättat i dag.

Jonne var underbar och lät mej sova och tog hand om sessan i natt.

Men vette sjutton vad det är, hon har blivit jätte gnällig igen så fort hon ska sova. När hon är vaken och hon får sitta är hon skit nöjd och glad. Finns inget värre än att ligga kan man tro. I kväll ska vi till kyrkan och kolla på kevin, hoppas bara inte Trinity får nån skrik attack där inne. Men får hon de är det väll bara att gilla läget.

Barna skulle inte få ge varandra blomor heller, vilket jag tycker är lite synd, 6 orna kunde väll iallafall få ge varandra blomor som har gått sitt sista år med varandra och nu kommer splittras. Men men bara gilla läget.

Nu ska jag ta och snacka skit med Trinity.


puss och kram på er ! 

Av Veronica helmersson - 10 juni 2010 09:44

              

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards