momster

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Veronica helmersson - 4 juni 2010 20:24

I dag har vi varit och kollat på studenten, helt oki.

Efter de for vi och kusin Erika hem till oss och grillade och åt lite gått.

Alltid kul med besök. Och grillat är alltid toppen, kommeer det nog bli hela sommaren så länge de är oki väder.

Förra sommaren tröttnade kevin på grillat, men blir någ så i år med om det fortsätter som de vart nu iallafall.

Erika fortsätter skämma bort mina barn, Trinity fick en boddy och ett par tunna sommar byxor. Tack så jätte mycket, de satt perfekr båda 2. Kevin fick en chips påse och vart över lycklig. Fast han skulle få äta de i morgon på lördag och han har vart jätte duktig, inge tjat eller nått.  Och inte kom han bort i dag heller !

Så måste jag berätta Trinity skrattade på riktigt i dag, så där härligt som små barns första skratt är. Men när jag tänkte spela in det på telefonen vägrar hon skratta mer tills jag lagt undan den igen. Men men kommer fler tillfällen.

Nu ska jag ta och lägga mej och glo lite på dum burken innan jag ska sova.

Får se om det blir smedjebacken eller säterdalen i morgon. Står mellan  Drakbåten och mimikry, men det visar sig väll. Men tror det lutar mot säterdalen och mimikry. Eller om man ska försöka hinna med båda två.


Nej nu ropar sängen och tv:n Natti natti på er !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards