momster

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Veronica helmersson - 16 mars 2016 07:09

Denna vecka har vi köpt de sista möblerna jag velat ha för att få de lite bättre här hemma :)
I söndags köpte vi ny soffa så äntligen får hela familjen plats samtidigt i soffan och Kevin fick in en 2 sits soffa på sitt rum så nu slipper han sitta på golvet eller data stolen när han spelar eller ser på tv/film.
I förrgår (måndags) köpte jag ett skrivbord så nu har jag lite bättre ordning på alla mina saker och ett ställe att ha min dator på.
2 st nya hårda lådor till barnens leksaker istället för de mjuka i tyg och papp som dom bara förstör.
Och i går så köpte jag en skrivbords stol till mig, dynor till våra köksstolar och nytt köksbord.
Nu tror jag mitt hem är perfekt som jag vill ha det förutom att jag skulle vilja tapetsera om i samtliga rum, men det får vänta då jag inte vet exakt vilka tapeter jag vill ha och de små fortfarande inte kan låta bli att riva sönder tapeterna :(

Men nu lär jag oxå göra mig i ordning för att få iväg barnen till dagis och skola.
Men innan jag sparar bjuder jag på lite bilder på mina nya fina möbler :)

Nya soffan i vardagsrummet !

köksbordet !

Mitt skrivbord och skrivbords stolen !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards